ojdå jag skriver!

Man kanske ska ta och skriva här igen?  Det kan vara trevligt, det finns ju saker man vill skriva ibland...

Sommaren rullar på för fullt, jag jobbar i reseptionen på golfbana, det är riktigt trevligt! Man har ögon godis som man kan kolla på varje dag! ^^

Jag vill träffa Tove och Lotta! jag saknar dom sjukt mycket! men snart så kommer jag få göra det, och jag längtar som bara den!

Dét finns en massa saker som jag vill ha svar på och jag vet inte hur jag ska gå tillväga föra att få reda på det, jag blir fan less, men jag vill som ändå inte ändra på hur saker och ting är just nu! men men det kanske aldrig bli något svar för jag har själv inget svar på vad jag vill... 
 
Puss och kram,
kanske skriver någon annan dag, vem vet ;)


Kommentarer
Postat av: cassandrA&oliviA

HEI. vi har mysig släktmiddag utan dig, och för att fylla den lilla obetydliga tomhet som din frånvaro orsakar kollar vi på din rumpbild. hoppas du har kul på stråket med din kalla cider. och vi vet ju att "du gillar att festa med erika och sofie;)". vi har btw gjort chokladsås. den var bäst. synd att du missade en sån stor händelse. vi skrattade JÄTTEMYCKET. vi är som systrar<3 jag och olivia alltså. inte du. heiro.

2009-07-25 @ 22:02:03
URL: http://cassandrawr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0