Allt och inget

Jag är så grymt less just nu, är less på det mesta som händer just nu. Jag önskade att något här i livet kunde gå åt det hållet som jag vill.  Jag hatar skolan, jag hatar den på många sätt och vis, jag blir så jävla irreterad att jag snart inte vet vad jag ska göra. Men snart är det studenten =)

Jag är glad för vissa saker som har hänt det kan jag inte säga att jag inte är, men det är lite synd att det slutade som det slutade. Det kunde gärna få blivit på ett annat sätt. Men du, du vet att jag inte försvinner i första taget.

Det finns människor som gör att det blir lättare här i livet. Och jag saknar en massa människor oxå. Jag är glad att jag ska träffa Tove imorgon, det var så otroligt länge sedan sen jag gjorde det! Lotta vill jag ska komma hit nu! Jag vill kunna vara med mina kusiner mera, jag saknar er. Men får iallfall träffa Olivia idag :) Petra+Jag=relaxen. Jag gillar att festa med Erika och Sofie ;)

Jag vill göra något kul, jag vill bort härifrån! jag vill ha sommar nu på en gång, jag gillar inte kylan. Sommar ska det vara året om! USA cassandra?

Nej nu ska jag vara tyst.....

Be happy.

Kommentarer
Postat av: joyous

komsi komsi så kör vi lite skoter tillsammans!

2009-03-04 @ 16:23:17
URL: http://joyous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0